Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Lelaki Sasa Menjadi Perempuan Sasa...Aauw.! | abadi romeo

Followers

Lelaki Sasa Menjadi Perempuan Sasa...Aauw.!

Ahad, 30 Oktober 2011

Mula-mula baca berita ni aku jadi kompius..macamana nak bayangkan seorang lelaki yang sasa boleh menukar dirinya menjadi wanita transgander.Macam sumpah-sumpah pula ku tengok bila dia mampu menukar tubuh yang menjadi idaman ramai lelaki dan boleh membuatkan air liur wanita meleleh bila melihat tubuhnya mengubah penampilan diri.Cris Tina Foxx Bruce merupakan jurulatih peribadi berusia 42 tahun dari San Diego merupakan bekas bina badan lelaki sejak 20 tahun lalu memulakan terapi hormon pada tahun 1988 dan bagi menjayakan impiannya dia telah menjadi wanita transgender wanita dengan melakukakan pembedahan payudara dan pembedahan muka pada tahun 2009.


Bertanding Bina Badan Lelaki sehingga Tahun 1993 tetapi kini  tidak lagi

Selepas bertahun-tahun berjauhan dari isteri dan keluarganya, Bruce bercerai pada 2007. Bekas isterinya,adalah pasangan kekasih semenjak sekolah hanya menyedari suaminya menjadi transgender pada tahun ini - 'Saya terpaksa menghadapi masalah dengan isu transgender tetapi saya terpaksa melaluinya kerana itulah saya yang sebenarnya.
Kini, Bruce memasuki semula dunia bina badan yang kompetitif untuk kali pertama sejak tahun 1993, dan kali ini sebagai pesaing wanita walaupun anatomi masih lelaki.

P/S:Tetapi bagi kaum lelaki jangan lah terpikat pula sebab anu nya masih seperti sediakala..cuma penampilannya sahaja yang berubah.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 ulasan:

  1. Merrinette berkata...:

    Lol things like this never fail to impress me XD some of em actually prettier than girls =_="

  1. a kl citizen berkata...:

    alahai, camana lengan dia boleh jadi kecik pulak ya?

  1. Adean berkata...:

    muke cam same je dua orang ni.

  1. ozzy berkata...:

    mcm2 hal manusia skrg ni

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...