Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Rakyat Britain Kepanasan Suhu Tertinggi Dalam Tempoh 100 Tahun. | abadi romeo

Followers

Rakyat Britain Kepanasan Suhu Tertinggi Dalam Tempoh 100 Tahun.

Ahad, 2 Oktober 2011
Pantai Brighton -kalau ada jerung ni..kenyang la..setahun

Macam cacing kepanasan,begitulah keadaannya rakyat Britain kini kerana suhu mencecah 30c(86f),merah muka sehingga ke tapak kaki..maklumlah Mat Saleh lah katakan..tak biasa suhu melampau macam tu kerana ianya dikatakan suhu tertinggi dalam tempoh 100 tahun jika di kira pada penghujung September dan bulan October dan keadaan ini dijangka akan berterusan untuk beberapa minggu akan datang..Kalau kat Malaysia...30c tu ..ramai lagi yang boleh main bolasepak tengah padang tengahhari buta tapi mereka di Britain terpaksa mencari pantai atau taman tema air untuk berendam.

Pegawai Kanan Meteorogi dari Meteo Group menesahkan suhu mencapai 30c(86f) di 
Yorkshire dengan Gravesend, Kent kurang sedikit kira-kira 29.9c (85.82f).
Hari yang paling panas sebelum ini berlaku pada 27 Jun apabila catatan tertinggi33.3c (91.9f) telah dicatatkan di Taman Olimpik di London.

Kalau aku jual ais cendol kat sini senang-senang boleh jadi jutawan

St. James's Park-tak jadi nak gi airport..berjemur lah dulu

Brockwell Lido-jimat air kat rumah

River Cam in Cambridge-  asalkan dekat dengan air

Trafalgar Square-geramnya nak menyelam

Brighton-pantai full house..atas bumbung..pun boleh

IMA Gallery, Middlesbrough-Akshiga Vigithbabu, 4, - putih sekejap kulit aku





 Gambar mana yang menarik hehehe..!Southwold beach Dani Sheehan kiri dan Kiera Rason, berumur 18 bulan di Middlesbrough

Sheffield -seisi berkubang air free

                                Bukan setakat manusia,binatang pun boleh terjelir kepanasan


London-panas tapi berjemur,tu yg pelik 

Letih lah mak aku menyapu- Esme McDonald, 6, dari Darlington, County Durham

Dah tak larat aku nak amik gambar kat London ni..kalau nak ikut banyak lagi tapi Lembaga Penapisan tak lulus sebab kena sensor banyak la pulak nanti banyak la yang komen aku publish entry lucah.Minta maaf bebanyak la kalau ada yang merasa kurang selesa,mouse ada klik ajelah,tak ade paksaan.


P/S:Tak jadilah nak pergi melanconggi  ke London..walaupun aku tahu Lisa Suriani tentu merajuk sebab aku dah janji tapi nanti kalau dia kepanasan di London..aku tak sanggup tengok...hot dan semakin hot..


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...