Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Budak Lelaki Ada 8 Tangan Dan Kaki Kembali Normal Selepas Pembedahan | abadi romeo

Followers

Budak Lelaki Ada 8 Tangan Dan Kaki Kembali Normal Selepas Pembedahan

Rabu, 5 Oktober 2011

Wajah riang terpancar di wajah anak kecil ini setelah menunjukkan susuk tubuh badan normal seperti kanak-kanak lain setelah menjalani pembedahan bagi membuang kaki dan tangannya kembarnya yang tumbuh dibahagian dadanya.Deepak Paswan ,7 tahun dari India,sebelum ini mendapat perhatian umum dengan mempunyai anggota badan yang luar biasa dan selama beberapa tahun terpaksa menderita kerana mendapat cemuhan dari rakan-rakan sebaya yang menggelarnya sebagai syaitan walaupun ada dikalangan masyarakat setempat menganggapnya sebagai 'tuhan'.






Penganut beragama Hindu sering melawat ke rumahnya dengan menganggap dia adalah jelmaan tuhan Visnu kerana mempunyai anggota badan lebih dari 4.Baimanapun tahun lepas,keluarganya telah membawanya ke hospital bagi memberikannya peluang menjalani kehidupan yang normal.Beliau bernasib baik kerana pakar bedah dari Hospital Bangalore,Fostis Hospital bersetuju untuk memberikan pembedahan secara percuma memandangkan Deepak berasal dari keluarga yang miskin.Dengan kos pembedahan mencecah sekitar 50,000 Pound,operasi yang memakan empat jam itu akhirnya berjaya dan mendapat liputan meluas media termasuk dari Chanel 5.Deepak seperti mendapat nafas baru  dan seraya berkata'"saya boleh berlari lebih cepat dari  dua abang saya kerana sebelum ini saya tidak mampu melakukannya.Saya menyukai tubuh baru saya dan saya gembira dengannya"



P/S :kesian pulak aku tengok dan insaf kerana ada manusia yang kurang bernasib baik.Itu semua ketentuan tuhan dan kita harus berasa bersyukur diatas kesempurnaan yang telah tuhan berikan kepada kita.









Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

8 ulasan:

  1. hmmmm...... akhirnya dia dpt jalani kehidupan normal

  1. subhanallah...
    macam-macam kejadian unik sekarang nie..

  1. nazirah berkata...:

    wah baru je buat pasal dak lelaki ni
    nak share ye entry ni .. tuk mklmt lnjut
    tq abadi romeo ;)

  1. PinKy MoMMa berkata...:

    boleh dah dia menjalani kehidupan seperti biasa :)
    sihat dah boleh bermain main..

  1. ahsfantasy24 berkata...:

    Hmm..
    kejadian Tuhan smpurna,
    tak kurang tak lebih,,

  1. Abhamz berkata...:

    salam, satu kepuasan yang tidak terhngga krn tlh kembali normal...

  1. ozzy berkata...:

    Semuanya dgn izin Allah...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...