Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Cara Anda Makan Begini Juga Dianggap Sebagai Gangguan Seksual. | abadi romeo

Followers

Cara Anda Makan Begini Juga Dianggap Sebagai Gangguan Seksual.

Sabtu, 8 Oktober 2011
Video menunjukkan wanita melakukan gangguan seksual

Aiskrim memang sedap untuk dimakan dan menjilat aiskrim bagi seorang perempuan adalah satu kenikmtan yang sukar digambarkan namun harus juga disedari bahawa cara bagaimana ia dijilat dan jika dilakukan dikhalayak ramai anda mungkin akan menghadapai tuduhan gangguan seksual.Ianya bukan melucukan kerana sekumpulan peguam di Finland sedang dalam proses menggubal undang2 bahawa cara perempuan menjilat aiskrin dengan cara 'mengghairahkan'boleh dikira sebagai gangguan seksual.menurut mereka gangguan seksual adalah sangat kompleks samada melibatkan lelaki atau perempuan.

Video ini menunjukkan lelaki akan terangkat keningnya melihat aksi perempauan diatas dikhalayak ramai.

"Tujuan kami sebenarnya adalah untuk membuang kucing dikalangan merpati,dan pastinya perbahasan undang2 tentang perkara ini adalah sukar"ujar mereka.

Seorang pakar dalam undang-undang EU tentang gangguan seksual berkata kepada akhbar Perancis Perancis-Soir: 'video ini menunjukkan seorang wanita yang memakan ais krim dengan cara "mengghairahkan"yang akan membuat mana-mana lelaki menaikkan keningnya.
'Kebanyakan negara Eropah, undang-undang mengatakan bahawa apa-apa isyarat seksual dengan tujuan menakutkan adalah suatu kesalahan jenayah.
'Video ini menunjukkan bahawa ia kadang-kadang sukar untuk mengetahui di mana batas garisan dan bahawa wanita serta lelaki boleh melakukan gangguan seksual.'

P/S:Kalau nak makan juga..makan dalam bilik le..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

  1. Norfarahniza berkata...:

    kah3..
    dye berlagak dpt mkn eskrim tuh !

  1. Amin Hafizy berkata...:

    ha ha haa... lelaki pun terangsang.... kesian..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...