Sumber : http://www.firdauskasim.com/2011/05/tips-seo-cara-pasang-meta-tag.html#ixzz1Zn2VpWeN Tawaran 1 Juta Tangkap Askar Israel Sbg Tukaran Tawanan Palestine | abadi romeo

Followers

Tawaran 1 Juta Tangkap Askar Israel Sbg Tukaran Tawanan Palestine

Isnin, 31 Oktober 2011



Seseorang anggota keluarga diraja Arab Saudi telah menawarkan ganjaran $ 1juta kepada sesiapa yang menangkap seorang askar Israel untuk menukar beliau dengan tahanan Palestin.
Putera Khaled bin Talal, saudara perniagaan jutawan dan Fox News pemilik bersama Walid bin Talal, membuat tawaran itu semasamembuat panggilan telefon kepada stesen televisyen tempatan semalam.

Tawaran Putera Khaled datang jam selepas Sheik Awadh al-Qarani, seorang ulama Arab yang terkenal, menjanjikan $ 100,000 untuk menangkap seorang askar Israel.
Bercakap di telefon, Putera Khaled memberitahu stesen televisyen: 'Saya memberitahu Sheik al-Qarani yang saya menyokong anda dan saya akan membayar $ 900.000 untuk membuat satu juta dolar untuk menawan askar Israel untuk melepaskan banduan lain'


Gambar kiri  Sarjan Gilad Shalit dan kanan Putera Khalid bin Talal

Tawaran itu diumumkan selepas kejayaan membebaskan askar Israel yang di tawan hampir lima tahun Sarjan Gilad Schalit oleh Hamas di Gaza sebagai pertukaran dengan tawanan Palestine.
Israel telah bersetuju untuk membebaskan lebih 1,000 banduan dalam pertukaran.


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

  1. zulkbo berkata...:

    salam Zul..
    banyak tu..?
    tapi Israel Zionis ni
    kita bunuh dia satu orang
    dia bunuh balik sekampung

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...